Hulajnoga elektryczna

Vsett 8

Wyposażenie
Możliwość złożenia, Nóżka, Oświetlenie przód, Wyświetlacz, Sygnał dźwiękowy, Blokada urządzenia, Amortyzacja, Oświetlenie tył, Składane rączki, Tempomat, Kierunkowskazy
Cena
2999 zł
Informacje techniczne
Moc
Moc silnika (W)
600 W
Prędkość
Prędkość max
40 km/h
Zasięg
Zasięg
50 km
Oferta

RECENZJA Vsett 8

Vsett 8 to hulajnoga, która doskonale sprawdzi się do jazdy po mieście. Pojazd bez problemu poradzi sobie z przeszkodami napotkanymi na drodze. Dzięki silnikowi o mocy 600 W, pojazd rozpędza się do 40 km/h. Hulajnogą Vsett 8 możemy wybrać się w nieco dłuższe podróże nie martwiąc się przy tym o poziom naładowania baterii.

Chcesz uzyskać więcej informacji na temat hulajnogi Vsett 8? Poznać jej wady i zalety? Specjalnie dla Ciebie sprawdziliśmy to urządzenie i stworzyliśmy szczegółowy opis hulajnogi elektrycznej Vsett 8.

ZASIĘG I ŁADOWANIE Vsett 8

Duży zasięg to jedna z głównych zalet hulajnogi Vsett 8. Pojazd za sprawą litowo-jonowego akumulatora o pojemności 15,6 Ah jest w stanie pokonać 50-kilometrową trasę bez żadnej przerwy. Czas ładowania baterii wynosi od 4 do 7 godzin.

SILNIK I MOC Vsett 8

Niewątpliwie jednym z najważniejszych parametrów jest prędkość. Hulajnoga Vsett 8 została wyposażona w silnik o mocy 600W, za którego można rozwinąć prędkość do 40 km/h. Za pomocą trybów możemy redukować maksymalny poziom szybkości pojazdu. Vsett 8 został wyposażony także w tempomat. Ponadto pojazd poradzi sobie ze wzniesieniami pod kątem nachylenia do 15 stopni.

KOMFORT JAZDY Vsett 8

Płynną jazdę gwarantują 8.5-calowe opony oraz podwójna amortyzacja, dzięki której wszystkie wstrząsy spowodowane jazdą po nierównym terenie zostają skutecznie wytłumione. Vsett 8 został wyposażony elektryczny oraz bębnowy hamulec. Widoczność drogi po zmroku poprawia moce, przednie oświetlenie LED. Dodatkowo hulajnoga została wyposażona w kierunkowskazy, które informują innych użytkowników ruchu drogowego o naszej zmianie kierunku jazdy. Wszystkie najważniejsze parametry, takie jak aktualna prędkość, poziom naładowania baterii, przebieg czy wybrany tryb jazdy, możemy mieć pod kontrolą, dzięki wyświetlaczowi znajdującemu się na kierownicy urządzenia. Ponadto hulajnoga została wyposażona w system antykradzieżowy. Aby uruchomić pojazd najpierw należy przyłożyć unikalną kartę do czytnika.

WYGLĄD Vsett 8

Czarno-srebrna kolorystyka hulajnogi Vsett 8 nie pozwoli nikomu przejść obok niej obojętnie. Pojazd został wykonany z najwyższej jakości materiałów. Dużym ułatwieniem jest możliwość szybkiego złożenia hulajnogi wraz z rączkami kierownicy. Wysokość kierownicy można regulować odpowiednio do wzrostu użytkownika. Waga pojazdu wynosi 21 kg, a jego maksymalny udźwig wynosi 120 kg. Ponadto Vsett 8 posiada klasę wodoszczelności IP44.

Hulajnoga Vsett 8 elektryczna - recenzja

ZALETY I WADY Vsett 8

duży zasięg,

pojemny akumulator,

duża moc silnika (600W),

tempomat,

wyświetlacz,

blokada antykradzieżowa,

regulacja kierownicy,

system składania,

składane rączki,

kierunkowskazy,

podwójna amortyzacja.

brak aplikacji,

jeden wariant kolorystyczny.

CZY WARTO KUPIĆ Vsett 8?

Vsett 8 to hulajnoga, która idealnie nadaje się do jazdy po mieście. Ten rodzaj pojazdu to tani, szybki, ekologiczny środek transportu, dzięki któremu zawsze i wszędzie dotrzesz na czas. Hulajnoga z łatwością poradzi sobie z miejskimi przeszkodami. Jej prędkość maksymalna wynosi 40 km/h, a zasięg to aż 50 km!

CENA Vsett 8

Hulajnoga elektryczna Vsett 8 dostępna jest w cenie 4499 zł w sklepie Electricfeel.pl – autoryzowanego dystrybutora hulajnóg elektrycznych VSETT 8.

☑ KUP TANIEJ O 200 ZŁ

Specjalnie dla użytkowników Rankingu został przygotowany rabat na VSETT 8 w autoryzowanym sklepie marki VSETT – electricfeel.pl. Aby skorzystać z rabatu, wpisz kod rabatowy: HR200v8, a zaoszczędzisz aż 200 zł.

Zakup u oficjalnego dystrybutora danej marki daje gwarancję, że produkt pochodzi ze sprawdzonego źródła, nie jest wadliwy, posiada gwarancję i nie pojawią się problemy z ewentualnym serwisem.

Opinie użytkowników

Oceny użytkowników

Średnia z 8 opinii

Ocena ogólna: 3.75/5
Komfort jazdy: 4.38/5
Przyspieszenie: 3.5/5
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 40 km
Waga użytkownika: 83 kg
Średnia prędkość: 30 km/h
Prędkość maksymalna: 40 km/h
Czas ładowania: 7 h
Hulajka wykonana świetnie, dużo lepiej niż odpowiednik techlife x6, którą brałem pod uwagę przy zakupie. Największe zalety jak dla mnie to możliwość szybkiego składania. Zajmuje mniej miejsca po złożeniu niż xiaomi m365 pro. Mocowanie rączek nie budzi zastrzeżeń, materiały użyte są super jakości. Przyspiesza trochę lepiej niż xiaomi m365pro, za to po odblokowaniu rozpędza się do większej prędkości. Z licznika to max 40 km/h, ale doznania z jazdy świetne, nie zastanawiam się po czym jadę, po prostu idzie jak po szynach, to zdecydowanie zaleta zawieszenia. Kierownica szeroka, daje pełną kontrolę nad jazdą. Światła przednie słabe, trzeba myśleć o dodatkowym, tu xiaomi wypada lepiej. Fajny bajer to uruchamianie kartą zbliżeniową. Tylne koło pełne, dzięki czemu nie trzeba się martwić o tylną oponę, bez utraty komfortu podczas jazdy. Myślę, że ta hulajnoga zdobędzie wielu zwolenników, bo jest pod wieloma względami bardzo dobra. W tym rozmiarze i wadze, nie znalazłem dla niej konkurencji. Polecam
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 42 km
Waga użytkownika: 82 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 38 km/h
Czas ładowania: <7h h
Nacieszyłem się tą hulajnogą 7 dni i zrobiłem 190km. Trafiła do serwisu na 2 tygodnie na reklamację. Gdy ją odzyskałem ... od razu wróciłem do sklepu. Negocjujemy zamianę na inny sprzęt. Największy problem to zawieszenie z tyłu. Na nierównościach wpada w wibracje i rezonans, traci przyczepność i wyhamowuje. Bardzo niestabilne. Testowałem potem inną sztukę (nową) z tego samego modelu. Niestety problem był ten sam. Więc nie jest to kwestia mojej wadliwej sztuki, tylko \"ten typ tak ma\". Dodatkowo: - hamulce się rozregulowują od wibracji po każdej przejażdżce i tracą swoją siłę hamowania - kierownica się \"roztelepała\" i bardzo chybocze przód-tył - rączka się poluzowuje w trakcie jazdy i trzeba ją dokręcać co przejażdżka - błotnik tył od tych wibracji stuka o koło i mocno hałasuje, a odblask ... odpada i go gubisz. Pozytywy: - zawieszenie miękko i komfortowo pracuje, ale na płaskich powierzchniach. Na kostce ... patrz wyżej. - przyspieszenie Ogólnie: Jeśli interesuje Cię hulajnoga, którą po każdej przejażdżce serwisujesz ... to polecam. ;-)
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 42 km
Waga użytkownika: 83 kg
Średnia prędkość: 33 km/h
Prędkość maksymalna: 38 km/h
Czas ładowania: <7 h
Zwinna, solidna i efektowna hulajnoga. Nie jest może najzrywniejszą bestią, daleko jej do demona prędkości, jakim jest jej brat z numerkiem \"10\", ale radzi sobie dzielnie nie tylko w mieście, ale i na leśnych ścieżkach. Kierunkowskazy pomagają jej funkcjonować na ulicy, a świetna amortyzacja sprawnie łyka nierówności tam, gdzie kończy się asfalt. Przy każdym zjeździe z tegoż, swoją drogą, nie da się oprzeć wrażeniu, że hulajnoga od razu przyspiesza, jakby cieszyła się jazdą po drogach gruntowych. Na deser cieszy odblokowywanie za pomocą zbliżaka w woltometrze. To sprzęt w sam raz dla kogoś, kto nie potrafi się zdecydować, czy bardziej potrzebuje hulajki do jazdy po mieście w celu załatwiania rozmaitych spraw lub dojazdów, czy może jednak sprzętu na weekendowe przejażdżki w plener. Vsett 8 bezproblemowo sprawdza się w obu scenariuszach i jest ładnie i starannie wykonany. Wygląda mniej wyzywająco od typowych czarno-czerwonych maszyn w rodzaju TechLife czy Kaabo - ma w sobie pewną elegancję, dzięki której nawet w garniturze nie wyglądałoby się na niej groteskowo. Po 235 kilometrach na mieszanej nawierzchni nie pojawiły się problemy poważniejsze od jednorazowego poluzowania się rączki kierownicy i skrzypienia tylnego hamulca. Obie rzeczy dało się naprawić - a raczej wyregulować - bez większych trudności.. Największymi zaletami Vsett 8 są: unikatowy wygląd, kapitalne zawieszenie (prawie nie czuć prędkości), wygoda prowadzenia i wszechstronność. Największymi wadami są: gruba kierownica, na której trudno zamontować (bardzo potrzebne) dodatkowe oświetlenie, trochę hałaśliwy tylny błotnik, a także wygodnie, ale jednak problematycznie umieszczone włączniki kierunkowskazów, które łatwo przypadkiem włączyć (a potem trzeba odczekać 12 sekund, żeby się same wyłączyły).
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 47 km
Waga użytkownika: 78 kg
Średnia prędkość: 31 km/h
Prędkość maksymalna: 41 km/h
Czas ładowania: 7 h
Bardzo miękka a zarazem stabilna i przyjemnej mocy. Połączenie miejskiej hulajnogi z delikatnym pazurem wyczynowym. W miarę lekka i dobrze wyglądająca hulajnoga.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 40 km
Waga użytkownika: 85 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 38 km/h
Czas ładowania: 7 h
Widzialem na wystawie, poczytalem w necie i poszedlem kupic, cena katalogowa vs parametry 4.5 kpln troche za duza , ale mozna znalesc za 4 i to juz ok. przed zakupem mialem okazje potestowac. Najwazniejsze co mnie kusilo i to chyba duza czesc ceny to zawieszenie. Super przy nie duzych predkosciach i nie wielkich wybojach. Zjazd z krawęznika lux. Niestety Potwierdzam co pisal kolega wyzej Na kostce brukowej tylni blotnik wpada w szał dzikiej wiewiorki zamknietej w klatce chomika ;) Dwa razy sie zatrzymywalem aby sprawdzic czy jest dobrze dokrecony i był. Projektant tego powinien … Jest to dobrze wykonany sprzet, choc mnie indywidualnie denerwuje zamontowanie w tak ladnym sprzecie popularnego brzydkiego wyswietlacza. Hamulce srednie - moze wymagaly regulacji. Silnik slyszalnie świszczy , Nfc genialne, az zal ze tak malo popularne rozwiazanie u konkurencji, Fajny ladny sprzet swietnie wybiera pojedyncze nierownosci , ale przed wjazdem na kostke trzeba zdemontowac tylni blotnik. No i nie kupilem bo mieszkam na ulicy z kostą brukową. A sa inne ktore sobie z tym radza Opis mój po tescie , parametry skopiowalem bo trza bylo uzupelnic
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 34 km
Waga użytkownika: 95 kg
Średnia prędkość: 35 km/h
Prędkość maksymalna: 40 km/h
Czas ładowania: 7> h
Kupiłem tą hulajnogę w ubiegłym tygodniu (jest to moja pierwsza hulajnoga), na początku wydawało mi się że przyspieszenie tego modelu jest czymś normalnym - odczuwalny miękki start... Żeby nie było, HULANOGA NOWIUTKA PROSTO Z KARTONU W SALONIE- po \"zerówce\". Pojeździłem 2 dni - zrobiłem około 100 km, oto moje spostrzeżenia : 1) zawieszenie : PISZCZY I SKRZYPI naprawdę mocno 2) silnik : przyspieszenie znacznie zmalało między pierwszym dniem a drugim, silnik grzeje się bardzo mocno 3) hamulce : żenada !!!! rozumiem że są to bębny ale hamowania tam nie było, jedynie mocne spowalnianie. Przy prędkości 30> hamowanie jest prawdziwym wyzwaniem, trzeba z dużym wyprzedzeniem prognozować drogę hamowania, więcej hamuje silnik niż te pseudo hamulce 4) Bateria : według mnie zasięg z dnia na dzień spada - pod koniec 23 km dystansu każdego dnia jest coraz mniejszy zapas prądu - widać to na wyświetlaczu z napięciem (nie ma co patrzeć na ikonkę ze stanem naładowania baterii, nie działa prawidłowo, przy dodawaniu \"gazu\" nagle zjeżdza z pełnej baterii o 2 a nawet 3 kreski w dół, potem na postoju znów jest full :D ) 5) Design : nie jest zły, w sumie całkiem fajnie się prezentuje, światła są dobrze widoczne 6) zabezpieczenie kartą: działa i jest bardzo przydatne w mieście Użytkuję ją jedynie w mieście po ścieżkach rowerowych- asfalty, ewentualnie wjeżdżam czasem na chodniki. Trasa Sopot-Rumia około 23-24 km codziennie. Obecnie zakupiłem vsett 8+ : O NIEBO LEPIEJ ale nadal są pewne mankamenty z silnikiem (zwłaszcza tylnym - ten model posiada 2 silniki!!! ) oraz zawieszenie : znowu piszczy i skrzypi, zobaczymy jak serwis sobie z nimi poradzi.... Zasięg według mnie także znacznie się skraca z dnia na dzień.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 84 kg
Średnia prędkość: 35 km/h
Prędkość maksymalna: 39 km/h
Czas ładowania: 8 h
Świetna póki jeżdzi. W serwisie usłyszycie że nie kwalifikuje się do jazdy po mokrym. Nawet gdy nie jeździcie po mokrym to psuje się od wilgoci. Gwarancji Wam nie uznają. Super sprzęt. Serwis 0/10. Sami wybierajcie.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 45 km
Waga użytkownika: 60 kg
Średnia prędkość: 30 km/h
Prędkość maksymalna: 45 km/h
Czas ładowania: 6 h
Na hulajnodze zrobiłem do tej pory ok. 500km. Pierwsze wrażenia były bardzo fajne, hulajnoga jest stabilna, miękka i estetycznie całkiem dopracowana. Na duży plus zalicza się tutaj wykonanie hulajnogi, stojąc na niej nic kompletnie nie skrzypi, a kierownica jest bardzo stabilna minusem tego jest to, że podstawa jak i rama kierownicy jest wokół cała zespawana, przez co nie ma kompletnie opcji łatwego dostania się do środka hulajnogi, na dodatek nowe podwozie do niej kosztuje ponad 400zł. Z minusów mogę też nadmienić, pełną tylną oponę przez co nie możliwe jest założenie opon zimowych, wyświetlacz który po za wieloma ustawieniami jest po prostu paskudny, hamulce bębnowe ale jest to tylko mój kaprys. Po za tymi rzeczami hulajnoga sprawuje się bardzo dobrze, maksymalna prędkość na pełnej baterii na prostej drodze to 45kmph, na lekkiej górce 50-52kmph, zasięgu nie jestem pewien ale po 20 km przy 46V czuć już spadek mocy, hulajnoga fajna ale jakby jechała po prostej tak 55kmph to byłaby dla mnie idealna na razie mam zamiar wymienić ją na speedway 10s+ ew. tl x7s
Zobacz więcej opinii
Dziękujemy, Twoja opinia została dodana!

Masz taką hulajnogę i z niej korzystasz? Podziel się z nami swoją opinią i pomóż nam tworzyć rzetelny ranking!

Dodaj swoją opinię

    bardzo słabasłabaśredniadobrabardzo dobra

    bardzo słabysłabyśrednidobrybardzo dobry

    bardzo słabesłabeśredniedobrebardzo dobre