Hulajnoga elektryczna

Dualtron Mini

Wyposażenie
Możliwość złożenia, Nóżka, Oświetlenie przód, Wyświetlacz, Sygnał dźwiękowy, Amortyzacja, Oświetlenie tył, Tempomat
Cena
4999 zł
Informacje techniczne
Moc
Moc silnika (W)
1450 W
Prędkość
Prędkość max
45 km/h
Zasięg
Zasięg
50 km
Oferta

RECENZJA Dualtron Mini

Dualtron Mini to najmniejszy pojazd tej marki i właśnie rozmiar stanowi o jego wyjątkowości. Ciężko znaleźć na rynku inną terenową hulajnogę elektryczną, która byłaby tak kompaktowa i poręczna, jak model Mini. Pomimo lekkiej konstrukcji zachowuje znakomite parametry, a wykonana jest z wysokiej jakości, trwałych materiałów.
Jakie są wady i zalety tego modelu? Na co warto zwrócić uwagę?
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy najważniejsze informacje o hulajnodze elektronicznej Dualtron Mini.

ZASIĘG I ŁADOWANIE Dualtron Mini

Chociaż hulajnoga Mini cechuje się niewielkimi rozmiarami, to pojemność jej baterii bynajmniej mała nie jest. Akumulator 13 Ah pozwala na pokonanie dystansu równego aż 50 km i to wyłącznie po 6 godzinach ładowania.

SILNIK I MOC Dualtron Mini

Hulajnoga Dualtron Mini wyposażona została w 1450-watowy silnik. Taka moc pozwala rozpędzić się nawet do 45 km/h, co przy niskiej wadze konstrukcji (22 kg) daje niesamowite wrażenia z jazdy. Ponadto lekka konstrukcja przy dużej mocy umożliwia szybkie przyspieszenie i rozwinięcie dużej prędkości w bardzo krótkim czasie. Aby cieszyć się jazdą ze stałą prędkością wystarczy w prosty sposób skorzystać z tempomatu (włącza się go na wyświetlaczu).

KOMFORT JAZDY Dualtron Mini

Pod kątem komfortu jazdy, hulajnoga Dualtron Mini nie ustępuje większym, droższym modelem tego producenta. Na tylnym kole zamontowany został hamulec bębnowy, który wspomagany jest przez system E-ABS. Zapewnia to szybkie i bezpieczne hamowanie na każdej nawierzchni. Koła są mniejsze niż w przypadku typowych modeli terenowych – mają 8,5 cala (ciężko spodziewać się innych przy założeniu, że pojazd ma być jak najbardziej kompaktowy), są bezdętkowe i pompowane. Razem z miękkim zawieszeniem są wystarczające do tego, aby tłumić wstrząsy przy jeździe na nierównej nawierzchni. Kierownica posiada wygodnie wyprofilowane rączki, a między nimi znajdziemy wyświetlacz, który wskazuje prędkość i poziom baterii oraz pozwala zmieniać ustawienia takie jak E-ABS czy tempomat. O dobrą widoczność po zmroku dba oświetlenie LED z przodu oraz z tyłu wraz ze światłem STOP.

Hulajnoga Mini nie posiada zaczepu, jednak po złożeniu automatycznie blokuje się w tej pozycji i nie rozkłada podczas przenoszenia. Ponadto sam mechanizm składania jest prosty, szybki i pewny. Jest to jedna z cech, które sprawiają, że model ten jest niesamowicie mobilny.

WYGLĄD Dualtron Mini

Hulajnoga Dualtron Mini swoim designem zbliżona jest do modeli Spider i Eagle. Wygląda interesująco, ponieważ z jednej strony jest zauważalnie mniejsza od typowych “terenówek”, a z drugiej wciąż posiada mocny, sportowy charakter. Solidne wykonanie zauważalne jest już od pierwszej chwili.

Hulajnoga elektryczna Dualtron Mini tyłem

ZALETY I WADY Dualtron Mini

Zalety

relatywnie niska waga

duża moc

duży zasięg

pompowane koła

wyświetlacz

oświetlenie

hamulec z E-ABS

system składania

amortyzacja

przystępna cena

tempomat

 

Wady

stosunkowo małe opony opony

długi czas ładowania

brak blokady antykradzieżowej

CZY WARTO KUPIĆ Dualtron Mini?

Hulajnoga elektryczna Dualtron Mini to pojazd stworzony zarówno na miejskie chodniki, jak i dzikie bezdroża. Łączy niewielką wagę konstrukcji i niską cenę z niesamowitymi osiągami, dlatego jest to model prawdziwie unikatowy. Doskonale sprawdzi się w roli ekologicznej alternatywy dla samochodu.

CENA Dualtron Mini

Hulajnoga elektryczna Dualtron Mini dostępna jest w cenie 4999 zł

Zakup u oficjalnego dystrybutora danej marki daje gwarancję, że produkt pochodzi ze sprawdzonego źródła, nie jest wadliwy, posiada gwarancję i nie pojawią się problemy z ewentualnym serwisem.

Opinie użytkowników

Oceny użytkowników

Średnia z 3 opinii

Ocena ogólna: 5/5
Komfort jazdy: 4.33/5
Przyspieszenie: 5/5
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 35 km/h
Prędkość maksymalna: 52 km/h
Czas ładowania: 8 h
Bardzo dobra hulajnoga. Amortyzacja świetnie wybiera nierówności, reakcja na wciśnięcie manetki gazu jest natychmiastowa. Realny zasięg mocno zależy od sposobu jazdy, bez problemu można wyciągnąć +45 km, jeśli włączy się tryb oszczędzania energii. Jedyna wada to brak możliwości wyłączenia na stałe LED-ów (trzeba je wyłączać przy każdym uruchomieniu).
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 50 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 45 km/h
Czas ładowania: Około 6h h
Mam DT mini od sierpnia 20. Ogólnie to dość dobry sprzęt. Amortyzacja w miarę ok. Choć fabryczne zawieszenie dość stywne. Przyspieszenie na max ustawieniach jest bardzo dobre. Stabilność prowadzenie po korektach kolumny kierownicy bardzo dobre. Dość lekka. Trzeba ją trochę uszczelnić i zabezpieczyć EYE jak się chce w deszczu jechać. Polecam jednak wersję 17.5 Ah jeżeli chce się jeździć bardziej dynamicznie. Choć wersja 13Ah też w trybie ekonomicznym da radę przejechać 50 km. Sprzęt raczej nie lubi częstego rozkręcania, gdyż konstrukcja jest oparta na kadłubie, a nie ramię. A i hamulec tylni bębnowy nie będzie tak sprawny jak tarcza lub bęben przód. Trzeba mieć to na uwadze. Ale daje radę. Jest to fajna miejska dość szybką pojazd. Myśle że warto.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 30 km
Waga użytkownika: 90 kg
Średnia prędkość: 45 km/h
Prędkość maksymalna: 54 km/h
Czas ładowania: 7h h
Hulajnoga prawie idealna. Lekka, kompaktowa, fajnie się składa (posiada blokadę przed przypadkowym złożeniem), zasięg do miasta wystarczający, Amortyzacja daje radę, przyspieszenie ok, bardzo dobre wykonanie, generalnie SUPER (mam ja od 2 miesięcy i jestem cały czas zauroczony). Podświetlenie LED - myślałem że pierwsze co zrobię to wyłączę ta migająca choinke ale nie, okazało się że jestem dużo bardziej widoczny z tym mrugającym festynem więc zostawiłem. Małe minusy to trochę krótki deck i niski profil opon. Wcześniej jeździłem Ruptorem R6 i Motusem pro 10 i do nich mam porównanie. Generalnie polecam bardzo!! A jeszcze hamulce, działają bardzo sprawnie i skutecznie bo tego się obawiałem przy zakupie. Miłego śmigania.
Zobacz więcej opinii
Dziękujemy, Twoja opinia została dodana!

Masz taką hulajnogę i z niej korzystasz? Podziel się z nami swoją opinią i pomóż nam tworzyć rzetelny ranking!

Dodaj swoją opinię

    bardzo słabasłabaśredniadobrabardzo dobra

    bardzo słabysłabyśrednidobrybardzo dobry

    bardzo słabesłabeśredniedobrebardzo dobre