

Hulajnoga elektryczna Speedway 5 posiada wytrzymałą konstrukcję i sportowy wygląd, może też pochwalić się dobrymi osiągami i dużymi oponami. Mimo to w dalszym ciągu jest hulajnogą bardziej miejską, niż terenową, o czym decydują głównie jej umiejętności w tłumieniu wstrząsów.
Sprawdziliśmy to urządzenie i specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy szczegółowy opis hulajnogi elektrycznej Speedway 5 !
Wykorzystany w Speedway 5 akumulator posiada bardzo dużą jak na model miejski pojemność – aż 23,4 Ah. Oznacza to, że jadąc w sposób ekonomiczny pokonamy nawet 120 km ciągiem! Jeśli nie chcemy oszczędzać na prędkości, to poruszając się ze stałą prędkością 35-40 km/h uda nam się przebyć w okolicach 70 km. To naprawdę świetny wynik. Czas uzupełnienia baterii może wynieść od 4 do nawet 13 godzin, zależnie od typu ładowarki.
Hulajnoga posiada aż dwa silniki – jeden na przednim kole i jeden na tylnym. Ich moc szczytowa wynosi 2x1800W, czyli 3600 W łącznie. Powtórzmy jednak – jest to moc szczytowa, czyli w tzw. peaku. Producent nie podaje informacji na temat mocy nominalnej. Możemy przypuszczać, że wynosi ona w okolicach 800-1000W dla jednego silnika i tę wielkość podajemy w parametrach hulajnogach, aby zachować obiektywność rankingu (na tyle, ile to możliwe w tym wyjątkowym przypadku).
Maksymalna prędkość, jaką osiąga pojazd wynosi 65 km/h. Podczas jazdy możemy dowolnie korzystać z obu silników lub tylko jednego, posługując się przyciskiem SINGLE/DUAL. Do wyboru mamy również tryb ECO i TURBO. Decydować możemy nawet o tym, czy chcemy korzystać z funkcji kick-to-start czy wolimy startować z mocnym przyspieszeniem. Co też ważne, po kilku sekundach jazdy ze stałą prędkością, automatycznie włącza się tempomat.
Hulajnoga Speedway 5 posiada duże, 10-calowe opony bezdętkowe, które na pewno radzą sobie z przeszkodami lepiej niż typowe koła 8-calowe, jednak zawieszenie tego pojazdu jest stosunkowo twarde. Sprawia to, że hulajnoga bardzo dobrze radzi sobie w warunkach miejskich i podczas jazdy po np. kostce brukowej gwarantuje większy komfort niż popularne modele w stylu Xiaomi, jednak nie sprawdzi się w wymagającym terenie. O szybkie i bezpieczne wytracanie prędkości dbają dwa hamulce tarczowe i jeden elektroniczny.
Pojazd wyposażony został w bogate oświetlenie – światło przednie na sztycy kierownicy, światła pozycyjne na podeście, kierunkowskazy, światło tylne, a nawet świecący z podestu hologram. Niestety, wyłącznie światło przednie można włączać i wyłączać za pomocą przycisku przy kierownicy. Włącznik do pozostałych znajduje się przy podeście. Na wspomnianej już kierownicy znajdziemy również przycisk sygnału dźwiękowego oraz okrągły wyświetlacz MiniMotors, który umożliwia sprawdzenie wszystkich istotnych parametrów (prędkość, bateria itd.) oraz zmianę wszelkich ustawień.
Jak na model miejski, Speedway 5 posiada bardzo terenowy wygląd. Posiada wiele widocznych elementów, duży wyświetlacz, szerokie opony i inne cechy, które nadają jej mocny charakter. Występuje w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i białym.
Zalety
duża moc (dwa silniki)
tryb SINGLE/DUAL
duży zasięg
10-calowe koła
wyświetlacz
bogate oświetlenie
kierunkowskazy
waga 30 kg (daje stabilność)
trzy hamulce
system składania
sygnał dźwiękowy
kick-to-start (opcjonalnie)
Wady
duża waga (problem z przenoszeniem)
długi czas ładowania
brak blokady antykradzieżowej
brak konkretnej informacji o mocy nominalnej
włącznik światła przy podeście
twarde zawieszenie
Hulajnoga elektryczna Speedway 5 to profesjonalny model miejski, który zapewnia jednocześnie świetne osiągi i wysoki komfort jazdy. Poradzi sobie też poza miastem, jednak w niezbyt wymagającym terenie. To dobry wybór dla osób, które na co dzień będą korzystać z hulajnogi podczas jazdy do pracy czy na zakupy, ale od czasu do czasu chcieliby się wybrać do parku lub na leśną ścieżkę.
Hulajnoga elektryczna Speedway 5 dostępna jest w cenie 8499 zł
Zakup u oficjalnego dystrybutora danej marki daje gwarancję, że produkt pochodzi ze sprawdzonego źródła, nie jest wadliwy, posiada gwarancję i nie pojawią się problemy z ewentualnym serwisem.
Komentarze są wyłączone.
Kamil Jarecki mówi :
Zgadzam sie z tym wszystkim co tutaj jest opisane. ja przy kupnie kierowalem się moca silnika głównie i tym, ze ma duże koła. I mimo, że cena no…. troche jest wysoka, to miałem specjalnie na to przygotowany budżet i postanowiłem ja zakupić. Ale fakt, potem wyszły pewne mankamenty jak np czas ładowania – masakra jakaś, ale tłumacze sobie to tym, ze po prostu odbywa się to ze wzgledu na dużą moc tego silnika. No i troche to coś waży. Mimo wszystko jednak jak ktoś jeździ np do pracy, po normalnej drodze asfaltowej to jak najbardziej polecam.
Hulajnogi-ranking.pl mówi :
Bardzo ciekawa opcja dla poszukiwany mocnych wrażeń. Jedyne co długi czas ładowania