Hulajnoga elektryczna

Motus Scooty 10

Wyposażenie
Możliwość złożenia, Nóżka, Oświetlenie przód, Wyświetlacz, Sygnał dźwiękowy, Oświetlenie tył, Tempomat, System KERS
Cena (zł)
1999 zł
Informacje techniczne
Moc
Moc silnika (W)
350 W
Prędkość
Prędkość max
25 km/h
Czas
Czas ładowania
7 h
Oferta

RECENZJA Motus Scooty 10

Hulajnoga elektryczna Motus Scooty 10 to wygodny i poręczny model miejski, który jednocześnie posiada najlepsze cechy modeli terenowych – wyposażony został w 10-calowe opony i akumulator o ogromnej pojemności, który pozwala nam ładować pojazd zaledwie raz w tygodniu, nawet przy codziennym użytkowaniu.
Chcesz dowiedzieć się więcej o hulajnodze elektrycznej Motus Scooty 10? Jakie są jej wady i zalety? Czym się charakteryzuje? Co ją wyróżnia ?
Sprawdziliśmy to urządzenie i specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy najważniejsze informacje o hulajnodze elektrycznej Motus Scooty 10!

ZASIĘG I ŁADOWANIE Motus Scooty 10

Najnowsza hulajnoga Motusa, prawdopodobnie jako jedyna wśród modeli miejskich dostępnych na rynku, może pochwalić się akumulator o pojemności aż 15 Ah! Według producenta, taka bateria pozwala na pokonanie nawet 65 km bez przerwy. Realnie zasięg wynosi ok. 45 km, wciąż jednak jest to wynik ciężki do pokonania. Nawet korzystając z pojazdu codziennie, wystarczy ładować go raz na kilka dni, a nawet raz w tygodniu. Uzupełnienie baterii trwa 7-8 godzin.

SILNIK I MOC Motus Scooty 10

Scooty 10 posiada 350 W mocy nominalnej i 700 W mocy w peaku, co czyni go jednym z mocniejszych modeli miejskich. Wyposażony został w trzy tryby jazdy: ECO (15 km/h), DRIVE (20 km/h) i SPORT (25 km/h). Posiada też wbudowany tempomat, który utrzymuje stałą prędkość jazdy i włącza się automatycznie, gdy przytrzymamy manetkę gazu w jednej pozycji przez 6 sekund.

KOMFORT JAZDY Motus Scooty 10

Motus Scooty 10 został przemyślany w każdym calu. Jest trochę większy (wyższy i szerszy) niż standardowe hulajnogi miejskie, dlatego wygodniej się na nim jedzie. Docenią to szczególnie osoby o nieco większej posturze. Największą zaletą Scooty 10 są opony tubeless o szerokości 10 cali, które świetnie radzą sobie na nierównościach. Pojazd wyposażono również w funkcjonalny wyświetlacz, mocne oświetlenie, dzwonek oraz aż dwa hamulce – jeden bębnowy i jeden z systemem KERS (odzyskiwanie energii).

Jak na hulajnogę miejską przystało, Motus Scooty 10 posiada system składania, jednak działa on odwrotnie niż ten znany z innych modeli – dzięki temu, że dźwignia składania znajduje się z drugiej strony, pojazd na pewno nie złoży się w trakcie jazdy.

WYGLĄD Motus Scooty 10

Motus Scooty swoim wyglądem nie wyróżnia się spośród innych pojazdów tej kategorii. Jego design jest prosty i minimalistyczny, więc sprawdzi się w miejskim otoczeniu. Występuje w jednym wariancie kolorystycznym – ciemnym szarym z turkusowymi akcentami, które stanowią cechę charakterystyczną marki Motus.

Hulajnoga Motus Scooty 10 bokiem

ZALETY I WADY Motus Scooty 10

ogromny zasięg

duża moc

niska cena

koła 10 cali

opony tubeless

duży podest

wyższa kierownica

tempomat

system KERS

dwa hamulce

oświetlenie

dzwonek

wyświetlacz

składana nóżka

innowacyjny system składania

brak amortyzatora

CZY WARTO KUPIĆ Motus Scooty 10?

Hulajnoga elektryczna Motus Scooty 10 to najlepszy wybór dla osób, które szukają lekkiego, poręcznego pojazdu miejskiego do regularnego użytkowania, który nie będzie wymagał codziennego ładowania i który poradzi sobie z nierównościami na chodnikach. Scooty 10 oferuje najlepsze cechy modeli miejskich i terenowych za naprawdę przystępną cenę.

CENA Motus Scooty 10

Hulajnoga elektryczna Motus Scooty 10 dostępna jest w cenie 1999 zł.

Zakup u oficjalnego dystrybutora danej marki daje gwarancję, że produkt pochodzi ze sprawdzonego źródła, nie jest wadliwy, posiada gwarancję i nie pojawią się problemy z ewentualnym serwisem.

Opinie użytkowników

Oceny użytkowników

Średnia z 5 opinii

Ocena ogólna: 4.4/5
Komfort jazdy: 4.6/5
Przyspieszenie: 4.2/5
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 42 km
Waga użytkownika: 65 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6 h
Od 3 dni testuje najnowszy model motusa i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. 10 calowe koła robią robotę i zdecydowanie bezpieczniej jeździ się po nierównościach na chodniku. Hulajnoga jest trochę ciężka, ale większy zasięg zdecydowanie to wynagradza. Oczywiście zasięg jest mniejszy niż deklaruje producent, ale i tak całkiem dobry. Plus za solidny zaczep kierownicy, na początku ciężko go odczepić, ale nie boje się, że hulajnoga się złoży podczas jazdy. Zastanawiałem się nad nowym modelem 4swiss EX6, jednak ostatecznie wygrała niższa cena, nawet 1000 zł za dokładnie te same parametry. Nie żałuje bo hulajnoga wykonana bardzo solidnie.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 56 km
Waga użytkownika: 69 kg
Średnia prędkość: 18 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6 h
Moim zdaniem bezkonkurencyjna. Obecnie najlepszy zasięg na rynku w bardzo rozsądnej cenie.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 39 km
Waga użytkownika: 110 kg
Średnia prędkość: 16 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 8h h
Super hulajka. Pomimo braku amortyzatorów jedzie się naprawdę komfortowo. Fajny ma zasięg. Opisywany 65km to chyba tylko z górki i z wagą nie większa niż 80kg:) Ale realny wychodzi jakieś 39km przy wadze 110kg przez miasto. Opis na kartonie 40km, jak najbardziej prawdziwy. Przejechałem na niej już ponad 100km i jak na razie wszystko działa prawidłowo. Mogłaby mieć trochę lepsze oświetlenie z przodu i jakąś apkę pokazującą % baterii i przejechany dystans. Ale można sobie dokupić licznik rowerowy GPS. Prędkościomierz oszukuje i z licznikiem z GPS rzadko prędkość się zgadza. Przykładowo na hulajnodze mam 25km/h, a na GPS 22-23. Przy niższych prędkościach też - 18 do 12 na GPS\'ie. Czasem manetka reaguje za słabo. Przykładowo: jadąc z górki 15km/h nie można dynamicznie przyspieszyć gdy chce się np. kogoś wyprzedzić - dziwne, bo gdy górka się kończy a zaczyna np. podjazd, hulajnoga nagle zrywa do przodu i ostro przyspiesza. Nie wiem czy to jakieś zabezpieczenie czy coś...dziwne. Na innych nie było tego zjawiska. Po zakupie trzeba pamiętać tylko, aby posprawdzać wszystkie śrubki po paru jazdach czy są dokręcone. Dopompować opony. Zrobić taki jakby przegląd zerowy. W rowerach jest to wymagane do gwarancji. Tutaj musimy zadbać o to samodzielnie. Ogóleni jestem bardzo zadowolony. I jak ktoś \"większy\" poszukuje hulanogi to z dowiadczenia poniżej 7.5Ah baterią nie ma co schodzić. A ta 15Ah w tej hulajce jest idealna. Pozdrawiam.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 105 kg
Średnia prędkość: 18 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6-7 h
Ogólna ocena 3 na 6 dlaczego tak słabo ? Długo zastanawiałem się jaka hulajnogę wybrac, padło na motusa: dobre opinie w Internecie i na filmikach, idealna pod mój wzrost i wagę, polski produkt itp. I teraz uwaga, uwzględniając opinie o tej hulajnodze zaczynam myśleć że trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz. Hulajnoga zamówiona, odebrana czas na test. Po pierwszych paru minutach jazdy bardzo pozytywnie, wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Do pierwszego użycia dzwonka i dzwonek nie dziala. Po przejechaniu ok 4 km (asfaltowa i brukowana ścieżka rowerowa) stwierdzam duży luz na drążku kierowniczym w mechaniźmie składania. Wyregulowalem jeszcze raz śruby i dalej to samo. No to serwis. I tutaj duży plus serwis sprawnie, szybko i z bardzo miłą obsługą. Hulajnoga z powrotem u mnie dwa dojazdy do pracy łącznie ok 16 km i bum wsiadam włączam i (żałuję że nie nagrałem) panel na kierownicy wariuje: włącza się i wyłącza sam, wygasza się a hulajnoga dalej działa, sam przerzuca tryby, nagle z czterech pasków baterii dwie. Czyżby znowu serwis, powinienem oddać podobno po 3 serwisach przysyłają nową hulajnogę ale odkręciłem śrubki poprawiłem guzik od środka i wszystko wróciło do normy. Tylko że po przejechaniu kolejnych 5 km kierownica w miejscu składania zaczęła nagle skrzypieć jakby miała co najmniej ze 2 lata. Spróbuję ja nasmarować jak nie przestanie to niestety serwis. Szkoda ocena 3 bo hulajnoga wydaje się być solidna i jeździ się naprawdę komfortowo do miasta jak dla mnie idealna no i serwis sprawny . Tak jak pisałem wygląda na to że mam po prostu pecha.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 45 km
Waga użytkownika: 70 kg
Średnia prędkość: 15 km/h
Prędkość maksymalna: 23 km/h
Czas ładowania: 7 h
Podzielam opinie poprzednika odnosnie przeklamania predkosci i losowej regolowanej mocy sterownika. Tracimy nad nia kontrole przy wzniesieniach. Ciekawe czy producent cos z tym zrobi.
Zobacz więcej opinii
Dziękujemy, Twoja opinia została dodana!

Masz taką hulajnogę i z niej korzystasz? Podziel się z nami swoją opinią i pomóż nam tworzyć rzetelny ranking!

Dodaj swoją opinię

bardzo słabasłabaśredniadobrabardzo dobra

bardzo słabysłabyśrednidobrybardzo dobry

bardzo słabesłabeśredniedobrebardzo dobre