Hulajnoga elektryczna

Motus Scooty 10

Wyposażenie
Możliwość złożenia, Nóżka, Oświetlenie przód, Wyświetlacz, Sygnał dźwiękowy, Oświetlenie tył, Tempomat, System KERS
Cena
2799 zł
Informacje techniczne
Moc
Moc silnika (W)
350 W
Prędkość
Prędkość max
25 km/h
Zasięg
Zasięg
65 km
Oferta

RECENZJA Motus Scooty 10

Hulajnoga elektryczna Motus Scooty 10 to wygodny i poręczny model miejski, który jednocześnie posiada najlepsze cechy modeli terenowych – wyposażony został w 10-calowe opony i akumulator o ogromnej pojemności, który pozwala nam ładować pojazd zaledwie raz w tygodniu, nawet przy codziennym użytkowaniu.
Chcesz dowiedzieć się więcej o hulajnodze elektrycznej Motus Scooty 10? Jakie są jej wady i zalety? Czym się charakteryzuje? Co ją wyróżnia ? Sprawdziliśmy to urządzenie i specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy najważniejsze informacje o hulajnodze elektrycznej Motus Scooty 10!

ZASIĘG I ŁADOWANIE Motus Scooty 10

Najnowsza hulajnoga Motusa, prawdopodobnie jako jedyna wśród modeli miejskich dostępnych na rynku, może pochwalić się akumulator o pojemności aż 15 Ah! Według producenta, taka bateria pozwala na pokonanie nawet 65 km bez przerwy. Realnie zasięg wynosi ok. 45 km, wciąż jednak jest to wynik ciężki do pokonania. Nawet korzystając z pojazdu codziennie, wystarczy ładować go raz na kilka dni, a nawet raz w tygodniu. Uzupełnienie baterii trwa 7-8 godzin.

SILNIK I MOC Motus Scooty 10

Scooty 10 posiada 350 W mocy nominalnej i 700 W mocy w peaku, co czyni go jednym z mocniejszych modeli miejskich. Wyposażony został w trzy tryby jazdy: ECO (15 km/h), DRIVE (20 km/h) i SPORT (25 km/h). Posiada też wbudowany tempomat, który utrzymuje stałą prędkość jazdy i włącza się automatycznie, gdy przytrzymamy manetkę gazu w jednej pozycji przez 6 sekund.

KOMFORT JAZDY Motus Scooty 10

Motus Scooty 10 został przemyślany w każdym calu. Jest trochę większy (wyższy i szerszy) niż standardowe hulajnogi miejskie, dlatego wygodniej się na nim jedzie. Docenią to szczególnie osoby o nieco większej posturze. Największą zaletą Scooty 10 są opony dętkowe z możliwością wymiany na bezdętkowe o szerokości 10 cali, które świetnie radzą sobie na nierównościach. Pojazd wyposażono również w funkcjonalny wyświetlacz, mocne oświetlenie, dzwonek oraz aż dwa hamulce – jeden bębnowy i jeden z systemem KERS (odzyskiwanie energii).

Jak na hulajnogę miejską przystało, Motus Scooty 10 posiada system składania, jednak działa on odwrotnie niż ten znany z innych modeli – dzięki temu, że dźwignia składania znajduje się z drugiej strony, pojazd na pewno nie złoży się w trakcie jazdy.

WYGLĄD Motus Scooty 10

Motus Scooty swoim wyglądem nie wyróżnia się spośród innych pojazdów tej kategorii. Jego design jest prosty i minimalistyczny, więc sprawdzi się w miejskim otoczeniu. Występuje w jednym wariancie kolorystycznym – ciemnym szarym z turkusowymi akcentami, które stanowią cechę charakterystyczną marki Motus.

Hulajnoga Motus Scooty 10 bokiem

ZALETY I WADY Motus Scooty 10

ogromny zasięg

duża moc

niska cena

koła 10 cali

opony dętkowe z możliwością wymiany na bezdętkowe

duży podest

wyższa kierownica

tempomat

system KERS

dwa hamulce

oświetlenie

dzwonek

wyświetlacz

składana nóżka

innowacyjny system składania

brak amortyzatora

CZY WARTO KUPIĆ Motus Scooty 10?

Hulajnoga elektryczna Motus Scooty 10 to najlepszy wybór dla osób, które szukają lekkiego, poręcznego pojazdu miejskiego do regularnego użytkowania, który nie będzie wymagał codziennego ładowania i który poradzi sobie z nierównościami na chodnikach. Scooty 10 oferuje najlepsze cechy modeli miejskich i terenowych za naprawdę przystępną cenę.

CENA Motus Scooty 10

Hulajnoga elektryczna Motus Scooty 10 dostępna jest w cenie 2799 zł.

Zakup u oficjalnego dystrybutora danej marki daje gwarancję, że produkt pochodzi ze sprawdzonego źródła, nie jest wadliwy, posiada gwarancję i nie pojawią się problemy z ewentualnym serwisem.

Opinie użytkowników

Oceny użytkowników

Średnia z 29 opinii

Ocena ogólna: 4.07/5
Komfort jazdy: 3.93/5
Przyspieszenie: 3.48/5
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 42 km
Waga użytkownika: 65 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6 h
Od 3 dni testuje najnowszy model motusa i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. 10 calowe koła robią robotę i zdecydowanie bezpieczniej jeździ się po nierównościach na chodniku. Hulajnoga jest trochę ciężka, ale większy zasięg zdecydowanie to wynagradza. Oczywiście zasięg jest mniejszy niż deklaruje producent, ale i tak całkiem dobry. Plus za solidny zaczep kierownicy, na początku ciężko go odczepić, ale nie boje się, że hulajnoga się złoży podczas jazdy. Zastanawiałem się nad nowym modelem 4swiss EX6, jednak ostatecznie wygrała niższa cena, nawet 1000 zł za dokładnie te same parametry. Nie żałuje bo hulajnoga wykonana bardzo solidnie.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 56 km
Waga użytkownika: 69 kg
Średnia prędkość: 18 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6 h
Moim zdaniem bezkonkurencyjna. Obecnie najlepszy zasięg na rynku w bardzo rozsądnej cenie.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 39 km
Waga użytkownika: 110 kg
Średnia prędkość: 16 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 8h h
Super hulajka. Pomimo braku amortyzatorów jedzie się naprawdę komfortowo. Fajny ma zasięg. Opisywany 65km to chyba tylko z górki i z wagą nie większa niż 80kg:) Ale realny wychodzi jakieś 39km przy wadze 110kg przez miasto. Opis na kartonie 40km, jak najbardziej prawdziwy. Przejechałem na niej już ponad 100km i jak na razie wszystko działa prawidłowo. Mogłaby mieć trochę lepsze oświetlenie z przodu i jakąś apkę pokazującą % baterii i przejechany dystans. Ale można sobie dokupić licznik rowerowy GPS. Prędkościomierz oszukuje i z licznikiem z GPS rzadko prędkość się zgadza. Przykładowo na hulajnodze mam 25km/h, a na GPS 22-23. Przy niższych prędkościach też - 18 do 12 na GPS\'ie. Czasem manetka reaguje za słabo. Przykładowo: jadąc z górki 15km/h nie można dynamicznie przyspieszyć gdy chce się np. kogoś wyprzedzić - dziwne, bo gdy górka się kończy a zaczyna np. podjazd, hulajnoga nagle zrywa do przodu i ostro przyspiesza. Nie wiem czy to jakieś zabezpieczenie czy coś...dziwne. Na innych nie było tego zjawiska. Po zakupie trzeba pamiętać tylko, aby posprawdzać wszystkie śrubki po paru jazdach czy są dokręcone. Dopompować opony. Zrobić taki jakby przegląd zerowy. W rowerach jest to wymagane do gwarancji. Tutaj musimy zadbać o to samodzielnie. Ogóleni jestem bardzo zadowolony. I jak ktoś \"większy\" poszukuje hulanogi to z dowiadczenia poniżej 7.5Ah baterią nie ma co schodzić. A ta 15Ah w tej hulajce jest idealna. Pozdrawiam.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 105 kg
Średnia prędkość: 18 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6-7 h
Ogólna ocena 3 na 6 dlaczego tak słabo ? Długo zastanawiałem się jaka hulajnogę wybrac, padło na motusa: dobre opinie w Internecie i na filmikach, idealna pod mój wzrost i wagę, polski produkt itp. I teraz uwaga, uwzględniając opinie o tej hulajnodze zaczynam myśleć że trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz. Hulajnoga zamówiona, odebrana czas na test. Po pierwszych paru minutach jazdy bardzo pozytywnie, wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Do pierwszego użycia dzwonka i dzwonek nie dziala. Po przejechaniu ok 4 km (asfaltowa i brukowana ścieżka rowerowa) stwierdzam duży luz na drążku kierowniczym w mechaniźmie składania. Wyregulowalem jeszcze raz śruby i dalej to samo. No to serwis. I tutaj duży plus serwis sprawnie, szybko i z bardzo miłą obsługą. Hulajnoga z powrotem u mnie dwa dojazdy do pracy łącznie ok 16 km i bum wsiadam włączam i (żałuję że nie nagrałem) panel na kierownicy wariuje: włącza się i wyłącza sam, wygasza się a hulajnoga dalej działa, sam przerzuca tryby, nagle z czterech pasków baterii dwie. Czyżby znowu serwis, powinienem oddać podobno po 3 serwisach przysyłają nową hulajnogę ale odkręciłem śrubki poprawiłem guzik od środka i wszystko wróciło do normy. Tylko że po przejechaniu kolejnych 5 km kierownica w miejscu składania zaczęła nagle skrzypieć jakby miała co najmniej ze 2 lata. Spróbuję ja nasmarować jak nie przestanie to niestety serwis. Szkoda ocena 3 bo hulajnoga wydaje się być solidna i jeździ się naprawdę komfortowo do miasta jak dla mnie idealna no i serwis sprawny . Tak jak pisałem wygląda na to że mam po prostu pecha.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 45 km
Waga użytkownika: 70 kg
Średnia prędkość: 15 km/h
Prędkość maksymalna: 23 km/h
Czas ładowania: 7 h
Podzielam opinie poprzednika odnosnie przeklamania predkosci i losowej regolowanej mocy sterownika. Tracimy nad nia kontrole przy wzniesieniach. Ciekawe czy producent cos z tym zrobi.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 26 km
Waga użytkownika: 115 kg
Średnia prędkość: 16 km/h
Prędkość maksymalna: 17 km/h
Czas ładowania: 6 h
Wygląda solidnie test po salonie ok acha nie świeci światło przednie nie wiem co grane ale ogólnie ok
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 135 kg
Średnia prędkość: 15 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h
Kupiłem hulajnogę dla frajdy dla dzieciaków ale okazało się, że dzieciaki nie mogą same nią jeździć bo za mało ważą i dlatego mam dodatkową zabawkę masa całkowita nas wszystkich w trójkę to 135 kg ale daje radę i to na trasie z lekkim wzniesieniem. Po pierwszych dniach testowania hulajnoga sprawuje się nad wyraz dobrze. Faktycznie na początku trochę trzeba się przyłożyć do złożenia i skręcenia kierownicy ale daje to poczucie bezpieczeństwa, że jak sam sobie złożyłem to nie może się rozpaść. Koła trzeba było również dopompować zwłaszcza do takiego ciężaru. Licznik duży fajnie, komfort to koła 10\' niewielkie nierówności nie przeszkadzają. Brak pomiaru dystansu trochę przeszkadza bo wolałbym wiedzieć czy pod moją nieobecność dziewczynki ją używają ale zawsze można zamontować inny gps. ZADOWOLENI 5*
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 8h h
zakupiłem niedawno w okresie zimowym i jeszcze nie było okazji dokładnie przetestować , ale założyłem amortyzacje do przodu i tyłu co poprawiło komfort jazdy o 100% , części dopasowałem od G30
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 0 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 0 km/h
Prędkość maksymalna: 0 km/h
Czas ładowania: 0 h
Serwis w Polsce to jest jedno wielkie nieporozumienie. Nowy produkt został zakupiony, miał problem z ładowaniem, serwis od razu wymyślił że rdza, zalanie, choć w specyfikacji jest, że jest odporna na deszcz. Nawet nie miałem możliwości pojechać więcej niż 2 km i nawet nie w deszczu.. Bateria siadła, serwis wymyślił, że rdza, odrzucił gwarancję i będę musiał się sądzić z serwisem. Na dodatek odesłali bez ekspertyzy, bo żadnej części na miejscu nie mają, choć mogli chociaż informacje wysłać ile kosztuje naprawa. Produkt może i dobry, ale serwis dno totalne, odradzam, bo do 1 naprawy będzie dobrze, póki nie trafi na polski serwis. Nie ma sensu kupować produktu, gdzie serwis odrzuca gwarancję u wymyśla wady, które nie istnieją..
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 60 km
Waga użytkownika: 50 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 24 km/h
Czas ładowania: 8 h
Idealna do miasta, jest poręczna łatwo się składa. Zajmuje mało miejsca dzięki temu możemy ją zabrać wszędzie :)
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 55 km
Waga użytkownika: 84 kg
Średnia prędkość: 23 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h
Wygodny i sprawny środek transportu miejskiego. W sam raz na dojazdy do pracy czy na uczelnię, do szkoły. Poręczna hulajnoga, trochę brakuje amortyzacji no ale w tej cenie raczej nie ma szans. Mogę śmiało polecić.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 50 km
Waga użytkownika: 70 kg
Średnia prędkość: 15 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 8 h
Bardzo fajna miejska hulajnoga w przystępnej cenie. Bez problemu mieści się do bagażnika samochodu. Polecam
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 40 km
Waga użytkownika: 108 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 4-5 h
Hulajnoga petarda, jezdze nia od zeszlego roku do pracy i nie tylko zamiast autem, juz mi sie ze trzy razy zdazyla zwrocic.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 105 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6 h
Motus Scooty 10,bliźniak Ninebota Max g30, tylko w niższej cenie. Polska firma, swietna jakość oraz wykonanie, jazda daje maksymalną radość, duże koła 10 cali,z dużym podestem, duży zasięg na tle konkurencji, akumulator 15ah.Gwarancja i serwis, oraz kontakt bardzo dobry pod warunkiem zakupu w autoryzowanych firmowych sklepach. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu, sprzęt wart swojej ceny. Szczerze polecam.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 20 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 20 km/h
Czas ładowania: 7 h
Po przejechaniu pierwszych km, opony do wymiany na bezdętkowe. Dętki non stop lapały kapcie. Ogolnie jakość wykonania na plus.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 35 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7-8h h
Hulajnoga ogólnie nie jest zła powiem nawet że lepsza od ninbota g30 więc nie ma co przepłacać , jest jeden ogromny minus , serwis mają beznadziejny nie potrafią znaleźć usterki , sprzęt po serwisie wraca w gorszym stanie niż był wysłany , no i brak części żeby zajął się naprawą inny serwis , krótko mówiąc jak działa to ok ale jak się coś popsuje to tragedia , moja była 3 razy w serwisie i nie naprawili
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 45 km
Waga użytkownika: 107 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6 h
Wygodna duża i mocna. Polecam w mieście idealna.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 45 km
Waga użytkownika: 105 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h
Bardzo dobra jakosc w przystepnej cenie. Duży podest i koła, swietne przyspieszenie, duży zasięg, cicha praca, wygodna.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 61 km
Waga użytkownika: 91 kg
Średnia prędkość: 23 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h
Najlepsza hulajnoga dla pociech DZIECI SA BARDZO SZCZĘŚLIWE JEŻELI PLANUJESZ KUPIC TO DZICKU TO POLECAM Z CALEGO SERCA
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 41 km
Waga użytkownika: 108 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h
Bardzo wygodna, duży podest, tak samo koła, bardzo dobre wlasciwosci jezdne, nawet na podjazdach, czy szutrowych drogach. Spory zssięg, spokojnie można przemieszczać się po dużym mieście. Waga, koło 18 kg, bezpieczny i solidny system składanis, atrakcyjna cena, serwis door to door, polski pewny producent.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 28 km
Waga użytkownika: 120 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h
fajna trzeba uważać na przebijajace sie dętki po zmianie na pełne super kupionie na alledrogo od dziewczyny która produkuje je w polsce fajna guma i przczepnosć trzeba zwracać uwage na zaczep mocujący ponieważ to odlew i lubi pęknąć mi pękł .
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 22 km
Waga użytkownika: 105 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 30 km/h
Czas ładowania: 7 h
Jestem trochę zawiedziony żywotnością akumulatorków piszą że do 60km a tu zaledwie 22km przy pierwszym ładowaniu ,może przy drugim ładowaniu będzie lepiej. Spodziewałem się że wytrzyma chociaż te 40km ,piszą żeby nie rozładowywać do końca bo bateria traci na żywotności i lepiej doładowywać wcześniej to mnie też irytuje ,zobaczymy Jak będzie dalej z żywotnością tych akumulatorków , jak będzie tak dalej to oddaje do reklamacji.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 50 km
Waga użytkownika: 70 kg
Średnia prędkość: 18 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h h
Mam od miesiąca. Przejechane ok 100 km w temp. od minus 2 do plus 8 stopni Celsjusza w terenie pogurkowatym. Przy załączonym tempomacie KERS działa wzorowo na zjazdach, utrzymuje zadaną prędkość i doladowuje aku, zwiększając zasięg. Płynność hamowania wzorowa (najpierw KERS, potem bęben). Przyspieszenie ok. Wykonanie ok. Trzeba uważać na nierówności i trzymać ciśnienie w oponach 3.8 bara. Co jakiś czas sprawdzić dokręcanie śrub. Polecam.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 50 km
Waga użytkownika: 100 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 6 h
Wygodna, prosta w obsłudze, spory zasięg i podest z kołami ,dają optymalny komfort jazdy. Oryginalna kolorystyka i gabaryty tworzą uniwersalne urządzenie do transportu. Waga optymalna jak na miejską hulajnogę.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 50 km
Waga użytkownika: 95 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 8 h
Mega petarda
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 20 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 10 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 3 h
po niecalym roku uzytkowania hulajnogi: 1. 3x wymieniana detka i opona (koszt jednej wymiany min 150zl) 2. hulajnoga wysylana do serwisu w ramach gwarancji juz 3 krotnie - zpesuty hamulec - pekniete swiatlo - zepsute biegi - bateria wyczerpuje sie nawet gdy pokazuje pozostale 3 kreski - nie raz wracalem na nogach kilka dobrych kilometrow DRAMAT ! NIE POLECAM !
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 1 km
Waga użytkownika: 1 kg
Średnia prędkość: 1 km/h
Prędkość maksymalna: 1 km/h
Czas ładowania: 1 h
UWAGA NA TE FIRME - jednak jak zwykle POLSKIE TO BEZNADZIEJA ! hulajnoga wiecej w serwisie niz uzytkowania. Serwis to kpina ! kpia z ludzi odsylaja to badziewie twierdzac ze cos zrobili a nwet nie racza wiesniaki przetestowac czy naprawili cokolwiek. sprzet trzeba jak kretyn pakowac do pudelka i tracic czas na wysylanie kurierami i wystawianie formularzy po czym odsylaja nawet nie przetestowane i mowia ze gwarancja obejmuje 4 takie wysylki do serwisow - PORAZKA ODRADZAAAAM TA FIRME OMIJAC DLUUUGIM LUKIEM
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 45 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7,5 h
Hulajnoga OK. Plusy: Zasięg, koła 10 cali, w miarę wygodna pozycja, solidna. Minusy: Po roku luzy w kierownicy, nie da się ich wyregulować, około 8 razy pęknięta przednia opona (dętka), problemy z stopką, tylna zmieniona na pełną gumę, pękła bowiem już pierwszego dnia. Pęknięty tylny błotnik po miesiącu. Po 3 miesiącach padły łożyska w przednim kole. Teraz po ponad roku do wymiany kolejne (1 sztuka tym razem), wraz z ośką, która jest zużyta i jest problem z jej zakupem. Trzeba będzie dotoczyć nową we własnym zakresie. Gwarancja owszem i jest, ale wysyłka i oczekiwanie kilka tygodni mija się z celem. ;-)
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 20 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 35 km/h
Czas ładowania: 10 h
Od razu odkładajcie drugie tyle na amortyzatory i drugi akumulator, bo bez tego ten szrot jest nieużywalny. Deklaracje producenta to jawne kpiny. Ładowanie raz na tydzień? Ok, na to byłem przygotowany, ale brak amortyzatorów i ogólna jakość wykonania. Bardzo słabe materiały - tylny błotnik pęka od wstrząsów, na kierownicy szybko pojawiają się luzy, koła łatwo tracą ciśnienie, opony pękają. O stopkę, ,jeśli jej nie opiłujesz krawędzi mechaniczną szlifierką, będziesz się co chwilę ranić. Ja musiałem dokupić nakładkę gumową. Dedykowaną specjalnie do tej stopki! Kabaret! Dlaczego tej nakładki nie ma fabrycznie? Nie, to nie jest oszczędność, bo podniesienie ceny sprzętu o 2 zł czy 5zł za kawałek gumy to nie jest duży koszt, jeśli mam uniknąć ran od ostrego, nieoszlifowanego kawałka metalu. Tak. Chinolowi się nie chciało opiłować nawet. Panowie specjaliści z Motusa nie mogli zwrócić uwagi? Czy tłumacz chińskiego był akurat na urlopie? Jak chcecie na czymś oszczędzać, to nie na bezpieczeństwie użytkowników, a na elektronice. Po co mi ten pieprzony panel i te utrudnienia? Wszystko co robi elektryczna hulajnoga można wykonać bez żadnej elektroniki, zwykłymi przełącznikami, znanymi od dawien dawna. Dlaczego nie mogę mieć kilku guzików, czy przełączników na kierownicy? Komu to przeszkadza, że byłoby mi łatwiej? Niedługo skończy się wam ta elektronika, bo wasi ukochani Chińczycy, za hajs od was urządzą krwawą łaźnię Tajwańczykom, od których pochodzą materiały to całej elektroniki na świecie.
Zobacz więcej opinii
Dziękujemy, Twoja opinia została dodana!

Masz taką hulajnogę i z niej korzystasz? Podziel się z nami swoją opinią i pomóż nam tworzyć rzetelny ranking!

Dodaj swoją opinię

    bardzo słabasłabaśredniadobrabardzo dobra

    bardzo słabysłabyśrednidobrybardzo dobry

    bardzo słabesłabeśredniedobrebardzo dobre