Hulajnoga elektryczna Dualtron Spider to model przeznaczony zarówno do jazdy w mieście, jak i w terenie. Jak na model tego typu posiada niezwykle lekką konstrukcję, dlatego podczas jazdy jest bardzo zwinna i płynnie wchodzi w zakręty. Jednocześnie Spider zachował wszystkie cechy wyróżniające pojazdy Dualtron.
Jakie są wady i zalety tego modelu? Na co warto zwrócić uwagę?
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy najważniejsze informacje o hulajnodze elektronicznej Dualtron Spider.
Na rynku dostępne są dwie wersje hulajnogi Dualtron Spider – jedna z akumulatorem 17,5Ah i druga z akumulatorem 24,5 Ah (na której skupia się ta recenzja). Ponieważ posiadają odmienne pojemności baterii, różnią się oferowanym zasięgiem. Wariant z akumulatorem 17,5Ah pozwala na przebycie ok. 60 km po 6-9 godzinnym ładowaniu. Większa bateria oferuje zasięg nawet 80 km, ale czas jej ładowania wydłużony jest do 9-12 godzin.
Pomimo niewielkiej wagi (21,8 kg wersja 24,5Ah i 19,9 kg wersja 17,5 Ah) model Spider w niczym nie ustępuje większym hulajnogom Dualtrona. Dotyczy to również silników – Spider posiada ich aż dwa, o łącznej mocy 3000 W każdy. Ich łączna moc szczytowa wynosi aż do 3000W! Pojazd doskonale radzi sobie nawet na wysokich wzniesieniach, o kącie nachylenia do 25 stopni. W trakcie jazdy możemy korzystać z tempomatu, który włączamy na wyświetlaczu.
Hulajnoga Dualtron Spider posiada 10-calowe, pompowane opony oraz miękkie zawieszenie, które w połączeniu gwarantują świetne tłumienie wstrząsów. Ponieważ pojazd jest lekki, bardzo dobrze “przykleja się” do podłoża i sprawdza się na zakrętach lepiej, niż cięższe modele. Wrażenia z jazdy są niesamowite. To solidny sprzęt z kierownicą z karbonu, hamulcami tarczowymi i wspomaganiem E-ABS. Duży, okrągły wyświetlacz pozwala nam nie tylko sprawdzić prędkość jazdy czy poziom baterii, ale również kontrolować i zmieniać ustawienia, np. włączać/wyłączać tempomat.
Nic jednak nie jest idealne. Do drobnych mankamentów hulajnogi możemy zaliczyć brak zaczepu – po złożeniu kierownicy nie możemy jej zablokować w tej pozycji, co sprawia problemy podczas przenoszenia. Kolejna rzecz to oświetlenie – Spider posiada podświetlany z tyłu i z przodu podest, nie zamontowano w nim jednak dużej lampy przedniej, która oświetlałaby nam drogę po zmroku.
Hulajnoga Spider zaprojektowana została w stylu charakterystycznym dla marki Dualtron. Jest wytrzymała, masywna i solidna. Widać, że została stworzona do jazdy ekstremalnej i bardziej przypomina skuter niż klasyczną hulajnogę, jaką pamiętamy z dzieciństwa.
Zalety
ogromna moc (dwa silniki)
potężny zasięg
10-calowe koła
wyświetlacz
podświetlany podest
lekka konstrukcja
dwa hamulce
system E-ABS
system składania
amortyzacja
duże błotniki
Wady
wysoka cena
mało oświetlenia
długi czas ładowania
brak blokady antykradzieżowej
brak zaczepu
Hulajnoga elektryczna Dualtron Ultra sprawdzi się w każdych warunkach, również miejskich. Przeznaczona jest jednak dla osób, dla których jazda hulajnogą nie kończy się na drodze do pracy i z powrotem – to pojazd dla miłośników adrenaliny i mocnych wrażeń.
Hulajnoga elektryczna Dualtron Spider dostępna jest w cenie 11999 zł
Zakup u oficjalnego dystrybutora danej marki daje gwarancję, że produkt pochodzi ze sprawdzonego źródła, nie jest wadliwy, posiada gwarancję i nie pojawią się problemy z ewentualnym serwisem.