Hulajnoga elektryczna

Xiaomi MiJia M365 PRO

Wyposażenie
Możliwość złożenia, Nóżka, Oświetlenie przód, Wyświetlacz, Sygnał dźwiękowy, Oświetlenie tył, Tempomat, System KERS
Cena
2098 zł
Informacje techniczne
Moc
Moc silnika (W)
300 W
Prędkość
Prędkość max
25 km/h
Zasięg
Zasięg
45 km
Oferta

RECENZJA Xiaomi MiJia M365 PRO

Hulajnoga Xiaomi MiJia M365 PRO doskonale sprawdzi się do jazdy po mieście oraz na długie wycieczki. Jej maksymalna prędkość to 25 km/h . Zasięg Xiaomi MiJia M365 PRO wynosi aż 45 km . Ten model idealnie sprawdzi się dla osób, które cenią sobie komfort podczas jazdy.
Chcesz dowiedzieć się więcej o hulajnodze elektrycznej Xiaomi MiJia M365 PRO? Jakie ma wady i zalety? Co wyróżnia ją na tle konkurencyjnych modeli?
Sprawdziliśmy to urządzenie i specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy najważniejsze informacje o hulajnodze elektrycznej Xiaomi MiJia M365 PRO !

ZASIĘG I ŁADOWANIE Xiaomi MiJia M365 PRO

Xiaomi MiJia 365 PRO większy od swojego poprzednika akumulator litowo-jonowy o pojemności 12800 mAh . Pozwala on na przejechanie nawet do 45 km na jednym ładowaniu. Tak duży zasięg wyróżnia tę hulajnogę na tle innych z tej samej półki cenowej. Bateria Xiaomi MiJia M365 PRO,aby osiągnąć pełen stopień naładowania potrzebuje 9 godzin . Może to być kłopotliwe, szczególnie dla osób, które nie spędzają tyle czasu na uczelni czy w biurze.

SILNIK I MOC Xiaomi MiJia M365 PRO

Wersja PRO została wyposażona w mocniejszy silnik niż wersja podstawowa. Ma on moc 300W , jednak maksymalna prędkość jaką rozwija ta hulajnoga nie różni się od poprzedniej wersji. Mocniejszy silnik jest odczuwalny podczas jazdy na wzniesieniach i pod górkę.

KOMFORT JAZDY Xiaomi MiJia M365 PRO

Pojazd posiada duże, pompowane 8,5 calowe koła. Zapewniają one odpowiednią amortyzację, a co za tym idzie, zwiększają komfort jazdy. Hulajnoga została wyposażona w światło przednie, tylne i hamowania, które zapewnia widoczność po zmroku. Dodatkowo została wyposażona w system wodoodporności IP54, e-ABS oraz system odzyskiwania energii kinetycznej KERS . Jej hamulec tarczowy jest większy niż w poprzedniej wersji, co zwiększa skuteczność hamowania.

Przy kierownicy urządzenie został umieszczony wyświetlacz, z którego można odczytać: tryb jazdy, prędkość, włączenie światła, czy połączono z aplikacją lub czy hulajnoga wymaga naprawy. Posiada również 5-cio stopniowy wskaźnik naładowania akumulatora.

Hulajnoga jest cięższa od poprzednika – waży 14,5 kg . Aby ją złożyć wystarczy wcisnąć odpowiedni przycisk. Dzięki swoim niewielkim gabarytom można ją z łatwością przechowywać i transportować.

Hulajnoga Xiaomi MiJia M365 PRO posiada aplikację , w której znajdują się informacje o aktualnej prędkości, stanie baterii czy przebytym dystansie. Xiaomi MiJia M365 PRO został wyposażony także w tempomat .

WYGLĄD Xiaomi MiJia M365 PRO

Xiaomi MiJia M365 PRO wygląda niemal identycznie, co jej poprzednik. Występuje jedynie w czarnej wersji kolorystycznej. Ma o 2 cm wyższą kierownicę, szersze tarcze hamulcowe, nowy dzwonek, a manetka gazu i silnik pokryte są czerwoną gumą.

Hulajnoga Xiaomi MiJia M365 Pro elektryczna - recenzja

ZALETY I WADY Xiaomi MiJia M365 PRO

Zalety

cichy, bezszczotkowy silnik

duże, pneumatyczne opony

światło przednie; światło tylne

e-ABS

system wodoodporności

system odzyskiwania energii kinetycznej KERS

krótka droga hamowania

dedykowana aplikacja

system składania

składana nóżka

lepsze przyspieszenie

lepsza jazda na wzniesieniu

lepszy profil skrętu

wyższy moment obrotowy silnika

 

 

Wady

bardzo powszechny model

niezbyt skuteczny hamulec przy dużych prędkościach

zasięg mniejszy od tego, który podaje producent

luzy w błotniku

luzy w rączkach

 

CZY WARTO KUPIĆ Xiaomi MiJia M365 PRO?

Pojazd ten jest idealny dla osób, które lubią połączenie minimalizmu z elegancją . To hulajnoga przeznaczona do jeżdżenia z punktu A do punktu B. Jest ulepszoną wersją bardzo popularnej, miejskiej hulajnogi Xiaomi MiJia M365, którą pokochało mnóstwo użytkowników pojazdów elektrycznych.

CENA Xiaomi MiJia M365 PRO

Hulajnoga elektryczna Xiaomi MiJia M365 PRO dostępna jest w cenie 2098 zł

Zakup u oficjalnego dystrybutora danej marki daje gwarancję, że produkt pochodzi ze sprawdzonego źródła, nie jest wadliwy, posiada gwarancję i nie pojawią się problemy z ewentualnym serwisem.

Opinie użytkowników

Oceny użytkowników

Średnia z 6 opinii

Ocena ogólna: 3.17/5
Komfort jazdy: 3.17/5
Przyspieszenie: 4.33/5
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 25 km
Waga użytkownika: 75 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: 7 h
To moja druga hulajnoga, wcześniej jeździłem na zwykłej xiaomi i faktycznie wersja pro jest lepsza. Większą moc silnika czuć podczas jazdy na wzniesieniach , nie zwalnia wtedy tak znacząco. Ładowanie zwykle trwa mniej niż 9 godzin no ale niestety zasięg jest sporo mniejszy , max 25 km wyciągnąłem dotychczas. Prędkość standardowo, opony dobrze amortyzują no ale trzeba ostrożniej przy złej nawierzchni , bo już mi się zdażyło przebić. Ogólnie jednak hulajnoga na plus , używam codziennie i jestem zadowolony.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 30 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 25 km/h
Prędkość maksymalna: 35 km/h
Czas ładowania: 8 h
Bardzo fajny sprzęt z możliwością tuningu i za mała cenę .
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 29 km
Waga użytkownika: 76 kg
Średnia prędkość: 27 km/h
Prędkość maksymalna: 32 km/h
Czas ładowania: 9 h
Dużo lepiej wykonana od poprzedniej wersji Brak luzów na kolumnie kierownicy i zaczepie, lepsza osłona gniazda ładowania, no i przede wszystkim wyświetlacz, Mocniejszą bateria na 10\" kółach naprawdę komfortowa dużo lepiej wybiera nierówności
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 0 km
Waga użytkownika: 80 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Czas ładowania: max 5 h. h
Wady: 1. Słabe dętki i opony, strzelają na najmniejszych dziurach na drodze, trzeba co 2 dni kontrolować ciśnienie i pompować dużo więcej, niż zaleca producent. Wymieniłem opony na bezdętkowe, sprawdzę w realu czy jest poprawa. 2. Brak chociażby najmniejszego amortyzatora bardzo obniża komfort jazdy. 3. Mocowanie kierownicy - porażka! Producent zdawał sobie sprawę z tego błędu w konstrukcji więc dołączył w zestawie klucz ampulowy do dokręcania tych śrub mocujących kierownicę. A wystarczyło dać tam mocniejsze śruby odpowiednio zakontrowane... I nie trzeba by było co tydznień dokręcać tych nieszczęsnych małych śrubeczek! 4. Serwis - jedna wielka tragedia! Przepaliła mi się po 2 miesiącach tylna dioda (nie samo światło pozycyjne, tylko to mrugające przy hamowaniu). Sklep gdzie to kupiłem (w DC) mam pod domem - podszedłem - zapasowych diod (żarówek :) tam nie mają. Reklamację oczywiście uwzględnili, ale prosta wymiana żarówki wymaga wizyty w serwisie w Piasecznie :). Czyli trzeba im zostawić sprzęt na tydzień! Paranoja jakaś! Diodę łykłem na Allegro za 10 zł, wymieniłem w niecałe 10 minut. Do tych, co nie lubią majstrów i serwisów: można też rozciąć obudowę lampy, wywalić to chińskie badziewie ze środka i przylutować zwykłą czerwoną diodę, taką za 1 zł z giełdy elektronicznej. A potem skleić obudowę jakimś Distalem i jest OK. Ale trzeba umieć lutować, młode pokolenie raczej tego nie potrafi. 5. Wymiana opony wymaga rozkręcenia całej hulajnogi do imentu :). A śrub tam jest od cholery i trochę! Zalety: 1. Są dostępne tanie zestawy amortyzujące, łatwo to jest samemu wstawić - nie uczyniłem tego jeszcze tylko ze względu na utratę gwarancji. 2. Jak ktoś się zna i umie, to jest duże pole do popisu w poprawieniu błędów konstrukcyjnych producenta. Można też programowo nieźle podkręcić szybkość, ale wiąże się to z utratą gwarancji i ze znacznym ograniczeniem zasięgu. 3. Nie zauważyłem żadnych problemów podczas jazdy w deszczu, o których ostro przestrzegał producent. 4. Metro, tramwaje, pociągi i autobusy - nikt się nie czepia i przewóz jest za darmo. 5. Jest możliwość podłączenia dodatkowej baterii, co zwiększa zasięg. 6. Strzelenie dętki (tzw. \"złapanie kichy\") wcale nie uniemożliwia dalszego użytkowania hulajnogi! Da się jechać na flaku, tylko trzeba uważać, bo sprzęt wtedy bardzo rzuca, no i \"pali\" ze 2 razy więcej :). 7. Oryginalna ładowarka wyłącza ładowanie z automatu. Nie ma więc szansy, żeby akumulatory zostały \"przeładowane\", ani żeby hulajnoga wybuchła, jak to się zdarzyło z jakąś chińską podróbką w pewnym mieszkaniu na Służewie w Warszawie ze 2 lata temu (sprawa była dosyć szeroko komentowana w necie - okna tam wtedy wywaliło i pożar był, wszyscy myśleli, że to gaz, ale tam nie ma instalacji gazowej). Niedługo kończy mi się gwarancja... Podobno wtedy natychmiast sprzęty zaczyna się psuć... Sprawdzę i poinformuję! Łączę wyrazy szacunku
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 40 km
Waga użytkownika: 90 kg
Średnia prędkość: 17 km/h
Prędkość maksymalna: 32 km/h
Czas ładowania: 6 h
Wszyscy znają to coś, więc ja tylko dodam. Poświęciłem się raz, włączyłem tryb ego, było płasko, asfaltowo i odcięło mi napięcie po przejechaniu 41 km. Gdyby nie brak zawieszenia, to pewnie dalej bym to posiadał, jednak zmieniłem na sprzęt z amortyzatorami. To największy ból tej konstrukcji.
Ocena ogólna:
Komfort jazdy:
Przyspieszenie:
Realny zasięg: 25 km
Waga użytkownika: 100 kg
Średnia prędkość: 20 km/h
Prędkość maksymalna: 23 km/h
Czas ładowania: Nie wiem h
Jeżdżę codziennie do pracy od kilku miesięcy (poprzedni rok oraz ten obecny). 15 km trasy i hulajnoga dojeżdża z baterią 28-35% energii. Czas jazdy 38 minut po drodze rowerowej70,%/chodnik20%/kostka brukowa10%. przy mojej masie,100kg, 25km/h tylko z górki. Po tym czasie aż do dziś zaczęły się pojawiać luzy w drążku, błotniki dokrecalem już kilkanaście razy pewnie przez kostkę brukową która trzepie niemiłosiernie. Jest to moja pierwsza i nie ostatnia zabawka ale następna pewnie będzie z większym zasięgiem oraz prędkością. Uważam że dla dorosłej osoby(mój wiek to 36 lat), która zna przepisy ruchu i nie szarżuje to 30-35km/h z amortyzatorami po prostej drodze rowerowej będzie idealne. Ogólnie większych problemów nie było a przejechałem już naprawdę minimum 80 dni rąbiąc dystans wyżej podany dwa razy dziennie. I prócz dokręcania oraz wymiany opony na bezdętkową tylną nic się nie działo. Polecam dla osób początkujących oraz chcących poczuć miły powiew porannej aury, ale nie przekraczający 25 minut ciągłej jazdy.
Zobacz więcej opinii
Dziękujemy, Twoja opinia została dodana!

Masz taką hulajnogę i z niej korzystasz? Podziel się z nami swoją opinią i pomóż nam tworzyć rzetelny ranking!

Dodaj swoją opinię

    bardzo słabasłabaśredniadobrabardzo dobra

    bardzo słabysłabyśrednidobrybardzo dobry

    bardzo słabesłabeśredniedobrebardzo dobre